torsdag den 11. april 2013

Strikkekurv med foer.

Min søde nabo strikker næsten lige så meget, som jeg gør.

Jeg gør også andre ting og det ved hun.
Bl.a. klipper jeg fire af familiemedlemmerne jævnligt (jeg er nemlig også frisør).

Det udløser fire nybagte, lune grovboller ved kælderdøren hver lørdag, søndag og hellgdage.
Hvis vi er flere i husstanden, så får vi flere boller.
Vi skal blot huske at meddele det et par dage i forvejen....

Jeg var henne og klippe i tirsdags.
Da blev jeg spurgt, om ikke jeg havde en kurv med foer i, som hun kunne bruge til sit strikketøj.

Jeg fletter nemlig også pil !

Kurven havde jeg på lager...


...dog uden foer.
Men da jeg har en symaskine og oceaner af meter stof, skulle det jo ikke være noget problem.


Denne Libertyprint må da være idéel.


Det må være til at finde ud af.
Der er jo både rødt og blåt i mønsteret, så der kan være strikketøj i til begge køn ;0)
Der bliver målt og klippet og syet sammen.


Pludselig tager det form.


Så skal vi ha´ lavet en løbegang foroven til en elastik.


Det nytter jo ikke, at garnet hænger i kanten, selv om det er en lille smule synd at skjule kanten på sådan en håndflettet kurv.


Det kommer vist til at passe meget godt - liiiige rundt om kanten.


Den er da fin, ikk´?


Naboen blev glad for kurven og den blev straks fyldt med garn.
Tænk at være så priviligeret, at man kan så mange ting - det glædes jeg over tit.

Nogen gange kan vi nok også mere, end vi selv tror.
Tror du på dig selv ??
Kh. Lene.









Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...