tirsdag den 5. marts 2013

Lækkerier.....


Lækkermåsen fylder 4 år.
Der har været gang i symaskinen og strikkepindene.
Jeg har syet et par bukser - en testudgave af "Chris" mønsteret fra STOF2000.
Jeg fandt noget æld-ældgammelt isoli på hylden, så katastrofen er ikke stor, hvis ikke de lige passer den unge mand.
Der er mere på hylderne, også af det nyere og lækre guf...



Der er også strikket vest.
Det er helt utroligt, som farverne er forskellige.
Selvfølgelig fordi der er fotograferet på forskellige tidspunkter og i forskellig beslysning.


Men alligevel....


Faktisk er ingen af billederne korrekt gengivet farvemæssigt.
De to ovenover kommer nærmest den smukke, olivengrønne farve, som garnet har.
En anelse meleret.

 

Men smuk er den blevet.
Opskriften er fra Strikkebogen og jeg har strikket i den meget lækre uld YAKO.
Den kan klart anbefales.



Vi vender lige det hele på hovedet.....


                                         

Det kan være meget sundt at få vendt bøtten en gang imellem.

Vender du også bøtten af og til ??
I hvert fald skinner solen dejligt og jeg venter på fragtmand, der kommer med et par lækkerier.
Dem skal jeg nok præsentere for dig, måske i morgen......
Rigtig god tirsdag.
Kh. Lene.

3 kommentarer:

Heidi (Egholmvej 16) sagde ...

Hvor ser det godt ud, jeg syntes heller aldrig farverne bliver nær de rigtige når jeg tager billeder. Han bliver helt sikkert rigtig glad.

Mange helsner fra Heidi

kig også gerne forbi min blog Egholmvej16 (www.ehv16.dk)

Strikkebogen.dk sagde ...

Hej Lene:)

Sikke fin vesten er blevet. Det glæder mig at du synes om Yakuen;)

De bedset hilsner Trine

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak Heidi og ja, han er nemlig sådan en lille lækkermås, der bliver glad for tøj ;0)

Tak Trine. Du kan tro, jeg synes om Yakuen. Den er helt vidunderlig at arbejde med. Det er første gang, jeg prøver den, men absolut ikke sidste ;0).

Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...