mandag den 14. januar 2013

Nedtælling......

Jeg har sagt det før.
Jeg har arbejdet på det.
Længe, men med pauser.
Tænkepauser.
Overvejelser i forhold til, hvad der var praktisk.
Praktisk og alligevel bedst muligt, hyggeligst og til at overkomme.

Lysten er der, til det hele og lidt til, men kræfterne er ikke at sammenligne med en 25-årigs.
Jeg ved det, for jeg har været 25 en gang.
For længe siden, men det er en helt anden sag.

Jeg indretter butik i et lille bitte værelse i kælderen til vores hus.
NU er det sidste gang.
Snart bliver dørene slået op og vi skal indvie med gode tilbud.
Glæd dig - det gør vi.


Lidt billedspam, der mangler lige lidt endnu.
Bl.a. et godt lys.
Men du kan jo godt kigge på de skønne puder imens.



Fine lanterner til lys og hygge i sneen eller til foråret på terrassen.


Hæklede nålepuder, broderier, fine covers til din iPad og papirruller til sjov leg.
Derudover forringet billedkvalitet. ;0)


Fantastiske og skønne metervarer fra bl.a. Tilda, Kaffe Fasset, Rowan, Riley Blake, Alexander Henry, Koffa, Liberty m.fl.


Bånd og elastikker i mange afskygninger.


Lun strik til de små.


Tøj til drenge og piger.


Smukke sengesæt i Susanne Schjerning design og flere andre.

Vi glæder os til at fortælle mere.
Dette var blot et udpluk at vores varelager.

Nyd snevejret med et godt håndarbejde eller en god bog, hvis du har muligheden.
God dag til dig.
Kh. Lene.


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

det bliver så spændende! Du må endelig sige til når butikken er helt klar, så kommer jeg forbi :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du kan tro, at jeg skal gi' besked, Mette Kathrine. Jeg elsker nemlig kunder/besøgende/osere/kiggere....
Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...