mandag den 3. september 2012

Spændende opgave.....

Jeg har fået lov til at lege. Tænk at det er tilladt i min alder ! 
Men jeg kan nu godt li´ tanken, det er fedt at få lov til at boltre sig.
Selvfølgelig inden for visse rammer, det manglede bare.
Men når rammerne er så vide som "grønne nuancer" og det handler om stoffer af den bløde slags, så kan jeg sagtens være med. 

Jeg kan løfte en anelse slør, men så heller ikke mere.
Det skulle jo gerne være bare en lille overraskelse for den gavmilde giver af opgaven.


Hr. og fru Pedersen har købt ny sofa og vil gerne ha´ opgraderet deres sofapuder.
Den nye sofa er koksgrå.


Puderne må gerne danne kontrast til den koksgrå sofa og fruen kunne tænke sig grønne nuancer.


Derfor fandt jeg alle mulige stoffer frem i forskellige, meget forskellige grønne nuancer.


Muligvis skulle der være lidt pift i en anden farve. Det kan vi godt klare.
Vi synes også, det er en god idé.
Vi skal bare tænke os lidt om, for der er overvejende hankønsvæsener i huset hos hr. og fru Pedersen.






Faktisk er fru Pedersen den eneste quinde på matriklen.
Jeg har dog en tro på, at det vi har gang i, nok skal falde i god jord.


Vi kan godt lide at mixe kvaliteterne.....


.........og gi´ dem en ganske lille pinkfarvet stribe.


Det skal nok ende med at blive godt.
Foreløbig er to puder færdige. Der skal laves ialt 6 stk.
4 stk. 50x50 cm og 2 stk. 40x60 cm.

Jeg glæder mig til at gå i gang med de næste, hvad mon jeg finder på ??
Du skal nok få resultatet at se, når fru Pedersen har hentet sine puder.

Er det også snart pudetid hos dig ?? Naarrjjjj, vi holder på solen lidt endnu, men hvis ikke den skinner hos dig lige nu, så lav dig blot et lunt pudehjørne.

Kh. Lene.





2 kommentarer:

Simone sagde ...

Uh, den sidste pude måtte da også gerne flytte ind hos mig. Elsker sådanne 2-farvede puder. Hvordan laver man den der røde stribe midt på?

kh
Simone

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du siger da bare til Simone, der er mere stof... ;0)
Den røde (pink) stribe er et tittebånd, der er syet på, inden stykkerne er syet sammen.
Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...