tirsdag den 28. august 2012

Gule strikkerier.

Jeg har "noget" med gult. Det har jeg egentlig haft længe og heldigvis ser man mere og mere af det gule. Det kan jeg godt li´. Gul kan være lidt dristig og gul er ikke bare gul.

Jeg eksperimenterer lidt for tiden - med det gule.
Har prøvet at lave en lille vest, ud af hovedet.


Jeg er helt vild med denne retrogule uld.


Den er blød og lækker og den kradser ikke det mindste.
Den er naturligvis fra denne spændende butik i Ålborgs sydlig ende.


Man kan også få denne supertynde og fine kidmohair.


Den er fin som følgetråd, men man kan jo også eksperimentere lidt med den på anden vis.



F.eks. kan man hækle kanter med den på sit eget design.
Jeg overvejer en knap eller et bånd i en kontrastfarve.


Man kan også strikke den dobbelt til en fin, lille vest....


Lækker og varm til vinter.
Se lillebror Carl-Emil i baggrunden, han synes også, at storesøster Astrid er fin.


Her er uldgarnet brugt til samme vest, men kanten er strikket i kidmohair.
Joooo, der er mange muligheder.


.....og så er man rigtig heldig, at Astrid har tålmodighed til nogle få modelfotos ;0)

Har du også søde, små modeller til rådighed ??

Det er halvkøligt i dag, må du finde varmen et godt sted....!
Kh. Lene.









Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...