fredag den 1. juni 2012

SARI SILKE af fineste slags.

Jeg har gang i et nyt projekt......
Nyt og nyt, det er måske så meget sagt, jeg har lavet adskillige før, men blot i et andet materiale.

Jeg hækler - ikke med lynets hast - men dog derudad, opad er det vel....
Overskriften er indkøbsnet. Jeg har hæklet dem i hørgarn og de er blevet meget fine og ensartede.

For nogen tid siden købte jeg noget silkegarn, spundet af gamle indiske sarier og jeg må indrømme, at det var farverne, der tiltrak mig. Se bare....


En dejlig kop kaffe, hjemmebagt knækbrød med Prima Donna ost og så et hækletøj med udfordringer.

Udfordringer, fordi garnet er meget ujævnt og det tager en KRIG at hækle med det, men resultatet bliver fedt og rustikt, er jeg overbevist om. Jeg glæder mig til at komme længere opad.....


Kan du se ujævnhederne og det skønne farvmiks ??


Jeg har købt garnet i 2 andre farvesammensætninger. Dem skal du se senere.....


Maaaaange luftmasker og lidt fastmasker indimellem.

@@@@@@@@@@@

Og så lige til noget helt andet.
Jeg er MEGET overvældet over den interesse, der er for min GIVE AWAY.
Det er helt utroligt. Jeg mente, at jeg var ret så modig, da jeg skrev en trækningsdato til d. 15/6 ELLER trækning ved 100 læsere.
Jeg har været en del fraværende på bloggen og syntes selv, at det var optimistisk at håbe på 100 læsere, når jeg nu "kun" havde 65, men tænk - nu er jeg oppe på 92 læsere og med den fart, så når vi måske slet ikke hen til d. 15/6, før der skal trækkes en vinder.

Det er super dejligt og jeg er SÅ glad for alle de søde kommentarer om min blog og at så mange har lyst til at følge mine forskellige projekter. Det varmer meget - OGSÅ at der er kommet en Nordmand, en Serber og en Sicilianer på listen. Jeg kan slet ikke få armene ned.
Tusind tak alle sammen.

Håber din dag bliver solrig og knap så blæsende, som her på Vestsjælland.
Kh. Lene.




4 kommentarer:

Bournonville sagde ...

Sikke skønne ting du laver, og du laver jo også næsten alt :)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tusind tak for din søde kommentar og for din deltagelse i min give away, Bournonville.

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Det er da noget vild fedt garn du hækler af lige nu......har også meldt mig til din Give Away, er meget spændt. God weekend

pspgirl sagde ...

hold da op det er flot ... glæder mig til at se det færdige resultat ....
knus lis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...