onsdag den 30. marts 2011

Stilstand....

....er vel egentlig et meget godt ord for, hvad der sker på denne blog for tiden. Her er lidt dødt, dødt som i temmelig dødt. Der er såmænd nok af projekter i gang og ømme muskler efter havearbejde, men sådan starter foråret jo altid.

Jeg får også lidt abstinenser i forhold til at høste pil. Det er jo et pragtfuldt arbejde, men det er et stykke tid siden, jeg har haft mark selv, for det er også hårdt og slidsomt arbejde.
Duften af nyhøstet pil kan ikke forklares, den skal opleves og den er berusende.

Men jeg kan jo heldigvis sniffe til de færdigflettede ting, det er også helt godt, er det.
Se denne lille hvidløgskurv, som jeg kalder den, er den ikke bare dekorativ ??




                           


..eller hvad med en lille selskabstaske til at slænge over skulderen ??



Hanken er lavet af søkogleaks fra mit eget lille vandhul ude i haven.





Mere kan det ikke blive til i dag, for nu skinner solen og udelivet kalder - og en taske i systuen, og en uglepude, som er bestilt, joooo det bliver en fin dag, tror jeg.
Hvad med din dag, bliver den også fin ? Selvfølgelig gør den det.

Kh. Lene.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...