onsdag den 23. marts 2011

Jeg vandt jo.....

en fin give away hos Barbara med bloggen Kærlig hilsen B for et stykke tid siden.
Fantastisk når man er så ny på bloggen, at man allerede vinder en fin gave. Vi havde lige lidt forbindelsesvanskeligheder, Barbara og jeg, men lige pludselig kom posten og ringede på

for at aflevere denne fine, lilla pakke

med sødt tape fyldt med hvide hjerter på rød baggrund.


Jeg lukker op og ser som det første et fint kort med en sød hilsen fra Barbara - tak Barbara.


Selv om jeg godt vidste, hvad pakken indeholdt og også havde set et billede af gaven, så var det alligevel spændende at lukke op for den. Og se, hvilken fin æske med vindue, den var pakket i omkranset af et lyserødt silkebånd ibundet en lille, hvid blomst.



Man kan da kun blive glad i låget af at få så fin en pakke og NU skal der stikkes nåle i den, skal der.




Den bliver et helt fast inventar på mit sybord og tænk, selv om jeg har syet i nærmest en menneskealder, så har jeg bare en lille bitte nålepude, som jeg broderede som barn - og den er til SYnåle. Nu får den fornemt selskab af nålepuden med KNAPPEnåle i fra Barbara. Tusind tak igen, Barbara.

Og så blev jeg i øvrigt ganske frikendt i formiddag, så kom bare an, onsdag....også til dig.
Kh. Lene.

2 kommentarer:

Mette Houg sagde ...

Tillykke med din nye nålepude, og endnu mere tillykke med den gode nyhed, du fik dig hertil formiddag- dejligt for dig, at alt er som det skal være!
Kram fra fruen på Lundevej :0)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Nemlig søde Mette - så danser vi på bordene igen, gør vi.
Knus Famse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...